Gulya [bilinmeyen] selam canim evet hiss ediyorum yaa kipirdaniyo yaa 17 ci haftamda cok zayif idi simdi ise guclenmis
iki2MelekAnesi00 Bende mayıs annesiyim annesiyim kızlar 18 haftalığız ve bugün 300 gram olduğumuzu öğrendik normal mi sizce 😊🤔
Pinaryyim [bilinmeyen] doktorum segirme gibi içinde bişey kayıyo gibi olucak dedi dmaar atmaları bebek degil dedi 🙈
deletedmom11 Pinaryyim damar atmaLarı nabızdır kadıkda baLon pıtLaması tık tık sesLer gece yatarken dinle genelde en sessiz zamanLarda takır tukur sesler çıkıyo
deletedmom11 [bilinmeyen] önce aşağıda bi baloncuk halinde bağırsak hareketi gibi pıt pıt sonra hafif hafif wurmaLar azcık yukarısında sonra biraz daha yukarı çıkar hafta geçtikçe bebek büyüdükçe yukarıya çıkıyo ya göbeğe doğru 25 den sonrada güm güm göbekde
Pinaryyim deletedmom11 baya bekliyrum dinliyorm ama tık yok ultrasonda cok hareketli ama daha hssedemedim kızımı bir hissetsem içim rahat edicek ❤
deletedmom11 Pinaryyim hissedince bazen wurduğnda kramp giriyo istiyosun wurmasın 😂 bi an önce çıksaLar iyiydi
Svde Benimde 16 mayıs gibi gözüküyor. 19+3teyim. 17. Haftada hafif hafif hissetmeye başladım bugün elimi koyduğumdada hssediliyo tekmeleri😅
Svde [bilinmeyen] göbek deliğinin alt kısmında büyüyor o hizada sağ veya solda hissediliyo. Ben solda hissediyorum hep
deletedmom11 [bilinmeyen] haftasına bağLı 12-16 arası kasıkda sonra yawaş yawaş yukarıda benm şmdi 20 oLdu haLa sert tekmeleri yok ama göbekde duruyo şu anda