Beni bekarken gittigim sağlık ocagi qradi hamilesiniz diye dusmus sisteme kendi semtinizdeki saglik ocagina kaydinizi qliyoruz dedi aldilar kaydimi ama burdaki saglik ocagi 1 kere bile aramadı. Doktorum 2 hafta once dedi asi olman gerekiyor diye bende sorayim kim kac haftada oldu diye dedim