Tobeshh Ozge3507 Dün bende de oldu cnm o ağrı regli ağrısıymış meğer kimyasal gebelik yaşamışım 4+6 ıydı benimde istersen doktoruna bir gözük benim değerlerim düştü
Annetaze Ozge3507 benimde o zamanlar ağrım vardı normalmiş yerleşmeye çalıstığı için. 10. Hafta oldum azaldı arada kramp gibi oluyor geçer sizinde
Ozge3507 Tobeshh aaaa geçmiş olsun canım. Ama ben cumartesi günü doktora gittim keseyi de gördük bir sıkıntı yok kese büyüdüğü için böyle ağrılar oluyor dedi
Tobeshh Ozge3507 Yerleşme ağrısıdır belki genişleme olduğu içinde ağrı olabiliyormuş banada öyle demişti doktor bende daha kese gözükmemişti ama en güzeli düşünmemek hiç doktora sormak en sağlıklısı oluyor böyle şeylerde
Ozge3507 Tobeshh aynen canım sende üzülmemeye çalış hayırlısı buymuş. Bende 2 sene önce düşük yaptım 7. Haftada o yüzden anlıyorum seni.