Nursena1818 35+6. Hafta plesenta kireçlenmesi yaşayan var mı kızlar doktor bi sıkıntı olmaz korkulacak bişy yok. bebeğin gelişimi zaten 2 hafta önden gidiyor 3300 kg dedi ama yinede kafama takıldı
Nasaearth Nursena1818 dr sıkıntı olmaz dediyse olmaz zaten dr a güven her hafta gidiyosundur muhtemelen kontrol altındasındır bu arada kilosu baya iyi maşallah 🧿
Barlas_mom Nursena1818 Canım bende 35+1 oldum. Bu haftalarımız çok endişe edilecek haftalarımız değil çok şükür içini ferah tut Allah’ın izni ile 2 hafta sonra normal doğum hafta sürecine gireceğiz baya az kaldı. 🙏🏼☺️ Zaten son aylarda beklenilen olan birşey buda güzel hayırlı doğumun olsun sağ sağlim kucağına da al inşallah 🥰
Nursena1818 Barlas_mom canım Teşekkür ederim inşallah hepimizde sağlıkla kucağımıza alırız içimi rahatlattın Allah kolaylık versin bütün hamilelere inşallah 🌸