Merhaba arkadaşlar benim arkadaşım bugün test yaptı adetine 2 gün var teste çok ama çok silik böyle ışıkta tutunca görünen bir çizgi var 3 tane test yaptı 3 de aynı çıktı bir günde hepsini yaptı sizce gebelik olabilir mi geç dölenme olma olasılığı var mi