Anneoluyorummmm sezeryan da ameliyat ama dikiş izi oluyor daha geç toparlanıyorsun sonrası sancılı yani ama bence normal de o an çekiyorsun sonra bitiyor 💁🏻♀️ Herkesin kendi kararı tabi ki ama ne bileyim normal doğum icin bi de derler ya icin temizleniyor daha kolay kilo felan veriyorsun 😂😂😂