Denizliche
Merhaba İzmir egepol cemil kaymaza gidiyorum ama öğrendim ki normal doğum olursa ve mesai saatleri -nobet dışında kendi doktorun gelmiyormus ayrica da doğuma eşler alinmiyormus .esimin doğuma girmesi bana telaş değil rahatlama sağlar kendimi yalnız hissetmem.farkli düşünen vardır elbet saygı duyarim,peki varmıdır eşi doğuma alan ,doğuma kendi doktoru gelen hastane ? Bu arada 15 haftalık hamileyim ama şimdiden degistirirsem doktoru anca kontak kurariz diye düşünüyorum