Doktor kontrolüme gidiyorum şuanda. Geçen hafta 0 açıklık 0 sancı vardı. Ama 1 aydır geçmek bilemeyen vajina agrısı, kemik ağrısı, bel,sırt ağırısı hepp var. Doktorum bugun için çağırdı ve 6 Marta kadar bekleyebilceğimizi 6sına kadar gelmezse 7 Martta ne yapılcagına karar vericez dedi. Artık doğsun istiyorum zor bi hamilelik geçiriyorum yürümek bile zulüm. Ah keşke bu hafta şı gün dogum olması lazim falan dese kurtuliyim istiyorum kızıma sağ salim kavuşiyim istiyorum çok sıkıldım artık 🥺🥺