Merhaba Beta hcg değerim ilk ölçümde 128 iki gün sonra 141 çıktı doktor ultrason ile baktı 5 haftalık ufak bi kese oluşumu var dedi içimiz rahatladı 5 gün sonra tekrar gittik hcg 498 çıktı ikinci bir doktora daha göründüm o çok olumsuz konuştu kese falan yk kesin kanama olacak dusuk olacak vs dedi su an covid im test vermek için gidemiyorum kendi kendimi yiyorum su an ne yaşıyorum diye ilk doktora gittik tekrar başka hır doktor göremedi kese siz nasıl gördünüz dedik o da kese oluşumu var gebeliğin çok iyi ya da çok kötü diyemem Allah bilir sadece ne olacağını sakince beklemek gerekiyor dedi ama ben rüyalarımda bile hcg sonucu alıyorum attık ne olur bana akıl verin siz yaşadınız mi böle biseyler