Rahsanakn canım ben de yeni yeni kendime geldim sayılır 12.haftaya kadar işkence gibiydi Rabbim aratmasın tabi. Her yediğimi hatta yemesem bile tuvaletin başında nöbetteydim. Prilam kullanmaya başladım onunda etkisiyle daha iyi oldum 2 gün önce alamadım kalmamıştı diye dün yine bütün gün kustum. Bu gece içtim ve yine çok şükür yiyip içebiliyorum. Bence içmelisin☺️