A1- Kızlar selam 18 ocakta 2 haftalık gebeliğim düşükle son buldu bu ayda regl kanamam çok gecikti idrar testi yaptırdım çift çizgi çıktı yine randevu aldım doktora gidicem bu durumu yaşamış biri varmı aranızda ?
Bebegim0101 A1- cnm tekrar geve kalmissindir.2 haftalk gebelkte beta hcg zaten cok yukselmemistir ve simdiye sıfirlanmstir zateb
Rahsanakn Bende ilk gebeliğmde 7 haftalik dusuk yaptim doktor bana 1 ay yani bir dahaki adet kanamasından kadar test yapma hormonların dolayı cift çizgi çıkabilir demişti