Ya kızlar 14 haftalık olduk çok şükür. Decavit kullanıyordum bitti o da . Bugun sağlik ocağina gidip ilaç yazdırcaktım başka ilaca başlamam gerekli mi diye sorcaktım fakat doktorum yıllık izne ayrılmış . Kadın doğuma 10 gün sonraya randevum var decavitle devam etsem yeterli olur mu . Siz kendiniz ekstra bi vitamin aldınız mi eczaneden . Ya da ebeyi arayıp sorsam ilaç tavsiye etme gibi bi bilgisi var mıdır akıl verin bana