Ahahaha… ikisindrn dr korkuyotsan,ucuncu bir yol bulunsna dek bekle🤪
Ben sezeryan dogum yaptim ama zorunlu sezeryan oldum…
Dikislerin acisindan bahsediyorsan, ilk uc gun oyle feciii gaz sancisi yasadim ki…
Gaz sancisi disinda agrim olmadi🤣
Kizomla coooook rahat ilgilendim🤗