ktutkun25 canım ben 2 aylıkken filan test yapıldı sadece igm bakılmıştı negatif çıktı. 5 aylıkken yapılan testimde pozitif çıktı daha sonra doktora gittim igm igg avidite istendi igm ve igg pozitif avidite orta değer çıktı antibiyotik başlanacaktı vazgeçtiler. Detaylıya gittiğim doktor bebeğe bulaşmış olabilir amniyosentez yapmak en iyisi olacak dedi çok kararsızdım ama aklımda şüphe kalmasın siye yaptırdım şükür amniyosentezim temiz çıktı. Çok zor bir dönemdi ama geride kaldı çok şükür sizin durumunuz nasıl