Ben grip geçiriyordum ama normalde de griplerim ağır geçerdi. İki kez serum aldım farkı günlerde fakat hastalığım devam ediyordu. Ertesi gün ateşim çıkınca eve gitmek için işten izin aldim. Eve giderken kasığımda bir ağrı oldu beş dk sonra geçti o yüzden önemsemedim açıkçası. Çünkü ertesi gün doktora gidecektim detaylı ultrason için. Aile hekimi de belden ağrın yoksa telaslanma demişti ona güvendim. Sonra kasılmalar başladı karnım sertleşti. Detaylı ultrason için sıra beklerken ben zaten anladım bir şeylerin ters gittiğini. Çünkü 3 dk da bir kasılma oluyordu fakat ağrı yoktu. Sonra doktor kalbinin durduğunu söyledi. Her hangi bir kanama falan da geçirmemiştim.