Hanımlar 27 haftaya girdik doğru düzgün hamileyken resim çekilmedim sadece bazı haftalar resim çekildim aynı kıyafet aynı pozda göbeğimin nasıl büyüdüğünü en son doğduğunda da çekil em kolaj yapıcam. Bi onu yapıyorum ama onun haricinde dışarı da ve ya evde başka resmim yok. Siz çekiliyor musunuz ve birde foto uygulaması varsa bildiğiniz söyler misiniz onunla çekileyim. Foto önerileriniz varsa da kabulüm 😍😍