oykklc09 Ay bu gebelikte, çilek yeme bebekte leke çıkar dedikleri doğru mu ya? Beni bıraksalar kasa kasa yerim o kadar çok canım çekiyo🥺
Semra12344 oykklc09 ben inanmıyorum cnm ya bende çileği çok seviyorum ve hamileliğimin başından beri hep yedim şuan 31+6 yüz halada yemeğe devam ediyorum nar falan da yedim hep suyunu da içtim ☺️
Deletedmom623737 oykklc09 ay hiç inanmıyorum o laflara ne zaman canım çekse alıp yerim valla keşke kilosu biraz daha ucuz olsa kdkfkf