Yarennjab
Kizlar 2 gun once nst ye girmistim sancim 24 ciktiginda bile hissttim sanciyi. Igne batar gbi oldu. Bu sanciyi hisstmek iyi bisey mi dogumun kolay olup olmicagiyla bi ilgisi var mi?
Nidanurfirat
Yani çok bi bilgim yok aslında ama sancı olupda hissetmiyor olmanız acı eşiğiniz yüksek olduğunu gösterir. Yani aslında hissetmemek daha iyi
BarBeyzazer
Düzenli şekilde 60-80 arası çıkıyor benim hiç bişey hissetmiyorum acı eşiği tarafaını bilmem ama kötü bence daha 33 haftalığım evde ilaç içip yatıyorum sancıyı hissetsem ona göre davranırım ama yok açılmam falan olsa suyum gelse gidene kadar doğururmuyum diye düşünüyorum 🤔