star3star minikkmelek ikizlere hamileyim tüp bebekle.maşallah size ben ikiz olduğu için kara kara düşünüyorum üçüz daha zordur yaa🥴
Gny18 minikkmelek ayy maşallah maşallah selametle gelsinler kurban olurum yaradana 😍 bende tek yumurta ikizlerine hamileyim cok guzel bir duygu. Kaçıncı haftadasin canim tüp bebek mi normal mi?
star3star Beklenenim11 allah sağlıklıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻 doktor kontrollerniz nasıl oluyor ben ikizlere hamileyim tüp bebekle kaldım 3 haftada bir gidiyorum doktora.çok şükür güzel bir duygu ama bazen korkmuyo değilim
Deniz9306 star3star bende ikizlere hamileyim baştan beri 2 haftada bir gidiyoruz doktora. 29-2 olduk. Kasık agrıları başladı. Agırlaştım iyice erken gelirler diye kork başladı. Öyle geçiriyorum günleri hiçbişey yapamıyorum da evde zormuş.
Beklenenim11 star3star 2 haftada bir gidiyorum canım ama kanamamoldugu için dayanamayıp her hafta gidiyorum🙄🙄
Beklenenim11 Pammmuk34_65_34 Neden korkuyosunki canım bişey olmuycak inşallah saglıcakla bebişlerimizi alıcaz kucagımıza
Pammmuk34_65_34 Beklenenim11 zor geçiyo biraz yaa bide hani doğum sonrasi bakım ama sonra onları kucağıma alacağım anı hayal edince olsun be kuzularım için değer diyorum