Kelebegimm Bulantılarınız ve cinsiyetleriniz ne durumda? Ben oğlumda da sabahları acı su çıkartıyordum bu hamileliğimde de böyle. Buda erkek sanırım..😌 böyle olup kızı olan var mı merak ettim 🥰 10 haftalığız
Merveonay Kelebegimm oğlumdada olmadı şimdiki kız bundada olmuyor 😂 cinsiyetten ziyade bünyen ile alakalıdır o 😂
miyopmom Kelebegimm ben iki hamileligimdede ayniydim bunu bildigim Icin uyanir uyanmaz biraz su icerdim suyu cikarmak daha kolay geliyodur bana
Naazli Kelebegimm bende öyleydim sabahları aç karnına mutlaka çıkartırdım. Kızım olucak Allahın izniyle 🙏🏻
Dilooss_33 Kelebegimm benim de kızımda sabahları mide asidi yani acı su çıkartıyordum. Şuan 5+4 haftalığım ve sadece bel ağrım var bulantım falan yok
Kelebegimm Merveonay umarım🤭 oğlum var kızımda olsun isterim ama belirtilerim ve annem bir paşan daha olacak diyor 🥳
Deletedmom455465 Ya ayni ben cinsiyetini bilmiyorum ama her sabah aci su kusuyorum sonra öglene dogru duzeliyorum aksam 6dan sonra tekrar bulantım başlıyor ama çok fena hatta uyumakta zorlaniyorum bazen bulantidan
Kelebegimm Deletedmom455465 bende sabah uyanmak istemiyorum resmen direkt bulantı.. kusacak bir şeyde yok çok zorluyor
Dilosss167 Deletedmom455465 prilam kullanıyorum yine de bana mısın demiyor aynısını bende yaşıyorum 15 hafta oldu 🙈😩
Merveonay Kelebegimm hayırlısı olsun canım ama doktorundan ilaç yazıdırabilirsin çekmek zorunda değilsin