Hzlkbra merhaba oğlumda 2 cm açılmayla gittim nstde yoğun sancı gözüküyordu ama bebek kanala inmediği için o sancıyı hissetmiyormuşum yatış verdiler 16 saat sonra doğum yapabildim.. normal doğumun sancısı bebek kanala inince başlar bence erken davranmayın, dr kontrolünde bekleyin.not 2.çocuğum kızımda akıllanıp evde bekleyip 7cm açılmayla gitmiştim 1 saatte doğmuştu ☺️