BerkAlp Ben sabah gidicem.İnterntten bakabliyorsun.Çiğli eğitim araştrma doktor günleri diye branşınını gir tarihleri falan,ben de ordan baktım.15 gün önce gitmştm çünkü.Ben burda doğum yaptım valla çok iyi.niye derseniz yatışın yapıldgı odada sancını çekiyosun,doğuma geçildğinde yatılan yatak birden doğum yatağına dönyo ayak demirleri takıyorlar,çocgunu yanında gidyrip kucagına veriyorlar.Yani tavsiye ederim bende.Doktor değşiklğini randevuyla yapablrsiniz.Giderken kaşeli kağıt alın,randevu olmadgında sabahtan 7 gibi gelip takipli hastayım derseniz veriyorlar sıra 😊