Aselinkooo tospikaskim erkek ismi seçmesi çoook zor bizde netleştiremedik Yahya ismine yakınız şuan hergün ayrı Bi isim konuşuyoruz 🤣
tospikaskim Aselinkooo hahah 🤣 🤣 Ne güzel gelişme var bizde o da yok konuşamıyorum bulamıyoruz çünkü 🤣
Kuantimo Kutay Buray Doruk Caghan Deniz Uraz Çağlar Utku Batu Alp Yiğit Yagiz Oytun Eymen Goktug Ege Kerem Ilker Tuna
BerkAlp tospikaskim Bence çok güzel olmuş. Bizimkini abisi istedi. Alp olarak karar verdik. Adıyla büyüsün inşallah.
tospikaskim MissBus ay anlamıyorum etrafımda mı çok erkek var 🤣Bera ve Behiç harici ahlas bide diğerleri var 🤣
Aselinkooo tospikaskim içinize sinen Bi isim oldu mu, karar vermesi en kolayıı olacak iş o ki o isim çıksın karşınıza 🤣🤣
tospikaskim motherofcats evet yağız ismi çok güzel alp zaten güzel 😁 inşallah gönlüne göre olsun herşey
Deletedmom10846 tospikaskim ata ve alp yan yana pek hoş olmamış sanki bir tanesini kullanıp diğerini değiştirseniz daha şık olabilir😊