KbraHumalAlp hiç baş ağrısı yaşamadım kişiyle alakalı. Sezeryan olduktan sonra hepsi aynı bence ☺️ Zaten epidural olduğu için 8 saat uyuşuk kalıyorsunuz en çok acı hissedeceğiniz zamanda hiç bişey hissetmiyorsunuz👍🏻 Belden yapılan iğnede kalçadan yapılan iğneden daha az acıyor. Endişelenmeyin 🙏🏻🙏🏻