Balarisiii 33+3 haftalık hamileyim ve kolestaz nedeniyle hastanede yatıyorum doktorum her an herşey olabilir dedi yani bu hastalık ani bebek ölümü ile sonuçlanabiliyor ama doğarsa küvezde kalır 2 hafta kilosu 2260 kg psikolojim bozuluyor sanki bebeğimin ölmesini bekliyormuşum gibi ve bugün doktora küvezde kalmasına razıyım doğumun gerçekleşmesini istiyorum dedim bu arada ciğer geliştirici iğnelerim bir hafta önce yapıldı doktor 37 haftayı bekletmek istiyor ama ben psikolojik olarak çok kötüyüm sizce haklı mıyım ya da ne yapmalıyım
Beyzan738 Balarisiii cok gecmis olsun ilk once guclu durman gerekiyor sana ihtyci var bebeginin.. Demesi kolay tabki cok zor durum ama ona guc vermen icin stres yapmaman ve en aza indrmen lazim bol bolll dua et duanin cozemeyecegi degistiremeyecegi hicbirsey yok Rabbim sifasini versin saglkla kucagina al insallah🤍elini karnina koy bol bol Ya Fettah çek.. Bide Ya şafi 💕
bebitomomy Balarisiii çok geçmiş olsun öncelikle rabbim evladınızı size bağışlasın doktorunuz sertmiş sanırım biraz içiniz rahat olsun bence doğumu isteyin kuvezde gayet sıkıntısız yaşar riske atmanın anlamı yok yani tabi karar sizin belirtileriniz varmıydı acaba sizmi anladınız doktor mu yani . Bende şüphe ediyorum kaşıntı yüzünden ama bilemedim .
Temmuzannesii28 Balarisiii kuzum benim yeğenim 32 haftalık doğdu hiçbir problemi yoktu sadece sarılık olmuştu o da çok normal 🌸
Gurbetkusu_43 Balarisiii Hastahanede yatıyor olman çok iyi canım. En azından gözetim altındasın. Böyle düşünüp boşuna üzme kendini. Bende kolestazdan dolayı bir hafta hastanede yattım her gün sabah öğle akşam kontrollerim oluyordu. Böylesi daha iyi. Bebeğin anne karnında daha fazla vakit geçirmesini istiyor doktorlar. Yani eğer bebekte herhangi bir problem yada yolunda gitmeyen birşey farkederlerse ani sezaryen kararı alınır. Benim de 38+2 zorunlu normal doğumum oldu. Bir buçuk haftaya yakın hastanede yattım ama onlar 38 haftayı beklediler hep. Çünkü bebek anne karnında gözetim altında ne kadar kalırsa o kadar iyi. Kızım da 2480 gram doğdu. Yani anne karnında gelişimi durmuştu. Ve çok şükür küveze alınmadı çok şükür hiçbir problemi de yoktu. O sebeple sizde bebeğiniz için sabredin sürekli dua edin.
Ikinciyeanne Bu doktorlar ne kadar sert boyle hastanede yatiyorsaniz surekli takip ederler zaten Allah korusun olacak oldu mu dogumda yada bir gun önce bile olur stres yapmamaya calisin ya mübdiu cekin bol bol dua
Villanelle Ben riske girmezdim sanırım. Haftan iyi, kuvezde kalsa da yaşar yani. Sadece sen zorluk çekersin 1 ay kadar. Göze alırdım sanırım. Dua ile vs olacak şey değil, ciddi düşünüp karar verilmesi gereken bir şey
Balarisiii Villanelle duanın da etkisi var Allah Büyüktür evet ben de riske atmak istemiyorum zaten küvezde 2 hafta kalır muhtemelen
Balarisiii bebitomomy çok kaşındım kaşıntıdan ağlayarak uyudum hastaneye gelmeden 1 gece önce sabah aç karnına kan verdim kolestaz çıktı
Balarisiii bebitomomy evet düşündükçe deli oluyorum sanki kucağım boş dönersem ne olur düşünmek bile istemiyorum gerçekten ama doğum gerçekleşirse risk kalmıyor
bebitomomy Balarisiii öyle düşünme kesinlikle. Doktorun olumsuz şeyler söylemesi canını sıkmasın. Doktorlar milyonda bir riski bile söyleyip hastayı herşeye hazır etmek isterler psikolojik olarak yani . Emin ol sağlıkla kavusacaksın evladına . Rabbim acısını göstermesin kimseye . Doğumun olmasını talep edin kesinlikle. Kuvezde kalmasından korkma orda da çok çok iyi şartlarda bakılıyor
Temmuzannesii28 Balarisiii sağlıkla kucağına alırsın inşallah korkma hastanedeymişsin gözetim altında sağlıklı haberlerle gel 🐣
Balarisiii Gurbetkusu_43 haklısınız ama bebeğim karnımda güvende değil doğarsa risk kalmayacak ben de öyle düşünüyorum bebeğim için çekmeyeceğim acı yok hiç bir acı umrumda değil ona birşey olmasın
Gurbetkusu_43 Balarisiii Şimdi doktorların gözetimi altındasın kuzum hiç yoktan sen şükret haline. Öyle insanlar buraya yazıyor çok üzülüyorum onlara. Doktorlar öylece eve gönderiyor. Halbuki dediğin gibi hafife alınacak bi hastalık değil bu. Ama inan ki sen daha iyisin en azından yatışın yapılmış iğnelerin yapılıyor her gün kontrollerin oluyor buda bir şükür sebebi. Bebeğe gelecek olursak biraz daha kalsın hem hiç yoktan gram dahi alsa onun için çok iyi. Doğar doğmaz ona kavuşmak varken küveze girmesine razıyım deme. Hep daha iyisini düşün daha iyisini iste. Allah’a verecekleri çok gelmez ona yük olmaz biliyorsun. Hele ki hamilesin ve bu durumda bebeğine bol bol dua et ki rabbim sizi kazasız belasız birbirinize kavuşmayı nasip etsin inşallah. Bende doğum zamanında hastahane kapısına bakıp acaba şurdan “üçümüz beraber çıkıp çok şükür Buda geçti der miyim” diye söylüyordum eşime hep. Ve çok şükür allahım o günü bana gösterdi. Size de nasip olacak inşallah. Bu kadar bekledin bir kaç hafta daha dişini sık Buda geldi geçti diyeceksin inşallah inşallah inşallah 😊♥️
aysenuv Balarisiii bende de kolestaz var ursactıve kullanmaya başladılar 31 haftadayım sizlere çok geçmiş olsun inşallah bebeğinizi sağ sağlim kucağınıza alırsınız
hanife-talip Balarisiii 11 gün yattım kolestazdan dolayı düşmedi düşüremediler sakın korkma Günkurusu kayısı kaynatıp içtim her gün 1 bardak 4 gün sonra kontrole gittiğimde şoka girdiler doktorlar 200 e yakındı değerim 60 lara düşmüştü sonrasında da hiç bırakmadım sürekkli içiyorum şimdi herşey çok normal değerlerim bi iki parçada ceviz koyup beklettim geceden suda sqbah aç karnına içtim bunları yaparsan allah ın izniyle düşer değerlerin