Nur5734 ay bende 4 de olucakdim ama olmadim hala ama bugün belim bir ağrıyor sanki şimdi adet olucakmisim gibi adet olucam gün ve sonrasinda 2 gün göğüslerim şişti, kasik ağrılarım başladı dedim adet olucam kesin ama olmadım hala ilişkiden tiksinmeye başladım hiç hevesli diyilim de hiç böyle olmazdım teste yapdim çıkmadı beklemedeyim inşallah hepimiz güzel haberler alırız 🙏❤️