Kızlar 3 gündür sol tarafım ağrıyo karnım ama tarif edemiceğim bi ağrı kesintisiz yani doktora gittim bugün bebek büyüyor ondandır dedi rahim büyüyo dedi ama ben böyle bi ağrı hiç görmedim varmı önerebilceğiniz bişey bu sancıdan yaşayan varmı kaç gün sürüyor