Busegnc1 11+1 günlük hamileyim gün içinde 2-3 kere ayıptır söylemesi lavaboya gittiğimde peçeteye turuncu koyu leke geliyor. Ne yapmam gerekiyor, neden olur bilgisi olan varmı?
Esra33-34 Busegnc1 benımde yarım saat önce cok açık kahve leke geldı üç kez sonra durdu hala gelmedi 10 haftalık hamıleyım. Doktoruma durumu bildirdim direk yat dinlen kırmızı kan görülebılır bır ıkı gün içinde dedı. Gördugun an gel dedı. :(
eezgitturk Busegnc1 10.haftamda benimde leke gelmişti canım. Kan uyuşmazlığımızda vardı. Hemen uyuşmazlık iğnesi vuruldum. Progestan hapına başlattı ve proloton diye iğne vermişti düşük önleyici. Ve WC dışında ayağa kalkma demişti canım. Korkutmak istemem seni ama bence gitmelisin hemen doktora. Bende keseye yakın yerlerde kanama alanları oluşmuş nedeni hala bilinmiyor. Şükür şuan 36.haftamdayım doğumu bekliyorum 🙏 darısı sana inşallah 🙏
butterfly35 Busegnc1 kızlar hamilelikte hiç bir leke normal kabul edilmiyor. Bende lekeli riskli gebelik geçiriyorum kanama alanı varmış hala. İlaç ve sürekli yatmak iş yapmamak gerekebilir lütfen aksatmadan doktorunuzla görüşün içiniz rahat etsin. Bende ilk başlarda çok korktum sizi çok iyi anlıyorum doktorunuz ilaç ve istirahat verirse uygulayın inşaAllah sağ salim kavuşuruz evlatlarımıza amin🤲🏻♥️
Busegnc1 Esra33-34 benimde aynı şekilde hastaneye gitmedim çarşamba günü ikili tarama yaptıracağım doktora o gün söylerim diye ama endişelendim bugün tekrar görünce ne yapacağımı da bilmiyorum.
Esra33-34 Busegnc1 banada gelcek suan bısey yok dedı kırmızı kan görene kadar ama içim rahat etmedi başka hastaneye gidio ultrasonla baktırıcam durumu anlatıcam ıkıncı görüş olarak yoksa içim rahat etmıyo. Bide sol boşluğımda 3-4 gundjr sancı var sebebı ne bılmıyorum cok su ıcınce rahatım içmesem tekrar agrı
Busegnc1 Esra33-34 hemen hemen aynı problemleri yaşıyoruz. Su içtiğimde bende rahatım bi sıkıntı olmuyor. Ama sancı gibi karnıma ağrıyor giriyor. Tekrar leke kanama olursa hastaneye gideceğim bende. İnşallah hiç bir sorun yoktur sende de canım Allah sağlıklı bir şekilde doğum yapmayı nasip etsin. Çok geçmiş tekrar🙏🏻
Esra33-34 Busegnc1 amin canım çok teşekkür ederim sağlıcakla kucagımıza alırız ınsallah 🙏 çok geçmiş olsun
Busegnc1 Esra33-34 teşekkür ederim canım. Doktora gideceksen ne olduğunu bana da haber verirmisin lütfen 😊inşallah kötü bir şey yoktur
butterfly35 eezgitturk bende riskli gebelik geçiriyorum iğne ve ilaçları bende oldum Allahım inşaAllah bana da doğum haftalarımı kucağıma aldığımı gösterir. İsmim Gülçin bana da dua eder misin lütfen 🙏🏻♥️
Busegnc1 butterfly35 inşallah bir şey olmaz şuan kanamam ya da lekenmem yok çok kararsızım tekrar leke ya da kanama olursa gideceğim. Teşekkür ederim bilgi verdiğin için 🙏🏻
Esra33-34 butterfly35 benım riskim aslında yoktu hersey normal gidiyodu kan uyusmazlıgımda yok iş yapmam eşim yapar yemek bazen yaparım bazen yapmam genelde hep uzanırım. Böyle oldugu halde cok açık kahve leke geldı durdu daha yok. İçimin rahat etmesı ıcın akşam kadın doguma gidicem acilde nöbetcı doktora. Cnku ıster ıstemez korktum. Yarın 11 haftama girmiş buluncam. Insallah bısey cıkmaz hepımıze dua edıcem
eezgitturk butterfly35 dualarım seninle canım. Kendini ferah tut bir şekilde tutunuyorlar bebişler seninde bebeğin tutunacak inşallah ❤️ Ama günümüzde hemen hemen her hamilelikte görülen sorunmuş. Evet başa gelince insan çok üzülüyor ama iyi düşün iyi olsun 🙏
butterfly35 Busegnc1 9 ay kanamalı gebelik geçirip sağlıkla doğum yapanlarda varmış gönlünüzü ferah tutun alacak nefesi varsa Rabbim korur inşaAllah😍🤲🏻
Esra33-34 Busegnc1 şimdi cıktım hastaneden düşükte olsa düşük riskin var dedı açık kahve leke bıle kan olarak sayılıyomus progestron verdı 10 gün kullanacakmışım canım dınlen agır kaldırma dedı yorma kendını dedi halbukı hep uzanıyorum hayırlısı olsjn bakalım canım
butterfly35 Busegnc1 Allah senden de razı olsun sağlıkla kucağımıza alalım bebişleri inşaAllah amin 🤲🏻♥️
butterfly35 Esra33-34 bende sürekli yatıyorum canım ama belli olmuyor ne zaman geleceği. Allahım şafi ismiyle şifa versin hepimize, sağlıkla gelsin yavrularımız 🤲🏻♥️
Busegnc1 Esra33-34 Allah korusun inşallah iyileşirsin canım Allah şifa versin çok geçmiş olsun tekrar