La_le oğluşumuz olacak bizimde Allahn izniyle bzde iki isim arasnda kaldık eşim le gerçi baya isim vardı akkimzda ama çevre sağolsun o ne bu ne dyerek iki isime düştük Aybars ve Barlas arasnda kaldık eşim le ortak kararımız Barlas oldu aslnda aybarsida çok beğeniyoruz ama arkadaş çevremde çok koyan var annem de aybars isminden bıkmış durumda çalıştığı yerde ki çocukların adı aybars miş biz de Barlas yekta ya karar verdik eşimle yekta ismini ben çok beğeniyorum ikinci isimde onu düşündük