Sevi_l bence bekle birkaç gün bende hemşiremin aradığı zaman hastaydım birkaç gün beklesem gribim dedim tamam olur dedi 20.haftamın sonlarına yakın oldum birdaha ki de 24 te değil 25 te olmuş oldu bir sorun olmaz yani birdakine zaten ilkini olma zamanına göre çağırıyor birkaç gün oynaması sorun olmaz