Ays_cskn Selam biz bugun tam 7+0 olduk,yarin kontrol günümüz 5 haftalik iken sadece kesemiz gorunmustu insallah yarın bebiside o minnos kalp atisini gorur ve duyarim benim haftamda olanlar nasil gidiyor durumlar bebitolari ne zaman gördünüz 😊
Ozge Ays_cskn ben 6+4te gittim ve duydum. Nokta kadar bişeydi. Hatta 8de tipi fasülye gibiydi. 12de de insana benziyordu kollar bacaklar çıkmıştı çok şaşırmıştım😂
Habus Ays_cskn 7+3 olduk. 4+6 da keseyi gördük 6+6 de kalp atışını dinledik 🙈 dinlediğimiz günün akşamı covid olduğumu öğrendim azıcık onun korkusu var inşallah sağlıkla etkilenmeden büyüyordur bebeğim 🙏
Ays_cskn Ozge ya Masallah bende ilk gebeligimde 7+3 de görmüştüm bakalim yarin belli olcak kismetse Saglikla gelsin minik😄
Ays_cskn Habus cok gecmis olsun Rabbim korusun insallah bende ilk bebisimde 7+3 ken duymustum o yuzden bundada beklemeyi tercih ettim insallah duyarim bende saglikla gelsin minnos😊
Ays_cskn Irem88- bende 5 haftalik kese gorundu 6 haftalikken cagirdi ama ilk bebegimde 7 haftalikken gorundugu icin beklemeyi tercih ettim saglikla gelsin tum minikler😊