Sselins Başlığımda da yazdığım gibi 35+6 hamileyim 2.gebeliğim kızım abla olacak Allah’ın izniyle 🙏 kızımda yaşamadığım problemleri 11 yıl aradan sonra oğluşumda yaşıyorum :(( akşam Üstüne doğru ellerimde ayaklarımda vücudumun pek çok yerinde kaşınma yaşamaya başladım Var mı kaşıntı problemi yaşayan benim gibi arkadaşlar acaba
Mrvbdk Sselins 33 haftalıgım 2 gündür kasıntı mahvetti beni her yermde var bacak aralarımda ble hatta ilk doğumumdaki sezeryan dikişimn etrafı mahvetti kasınmaktan
Nesomer Sselins hemen sağlık ocağından alt ast değerleri için kan testi yaptırın. Kaşıntının sebebi karaciğer enzimlerinde yükselme olabiliyor. Ve bu hastalığın adıda gebelik kolestazı. Ben 3 ağustostan beri çekiyorum her gecem zehir. Gastrontolojiye kadar gittim ilaç verdi ama nafile enzimler sürekli bi düşüp bi iniyor ve kaşıntıda geçmiyor. Ben şuan 36 haftalığım 37 de alınacak bebeğim
Sselins Mrvbdk benim de ilk hamileliğim sezeryandı İnternetten biraz araştırma yapayım dedim stres yaptım pekte iç açıcı şeyler yazmıyor ne yazıkki:(((
Nida41 Yarennjab kolonya iyi değil diye duydum bende 34 haftalığım belimde göbeğimde bacaklarımda kaşıntılar oluyor buyuk ihtimal çatlıyor ama yağ ile masaj yapın diyor doktorlar
Sselins Nida41 vücudumun bir çok yeri bi yer kaşınıyor bi yer duruyor uyutmuyor:((( yarın sabah ilk işim randevu almak olacak
Sselins Nesomer ben de internetten araştırma yaptım Kaşıntının sebebi senin dediğin gibi olma ihtimali çok yüksek bu sebebten bebeklerin erken alınma durumu da ayrıca endişelendiriyor 😔 korkuyorum vallahi :((