Deva22 Asli06 dün hepsi burada ebebekte çok güzel indirim ve elbiseler vardı bugün devam ediyor mu bilmiyorum bir bakın kardeşimin düğünü var yaza onun için baktım ben de ama kızım henüz doğmadığı için almadım 🤗
Deva22 Asli06 ebebek normal kalıpları biraz küçük gibi ama elbise de büyük olursa kötü durur 3 aylık alabilirsiniz bence büyük küçük gelirse daha bir ay varmış değişim yapabilirsiniz