Ilkbebek
Ben 2 kere girdim detaylı ultrasona ilki Üniversite hastanesiydi öğleden sonraydı sırası gelen herkese baktılar 😇 ilk 30dk ön kontrol yaptılar sanırım kadın doğum doktor uydu ölçümlerini vs. aldı Sonra perinatolog Bi 30 dk inceledi rapor verdi. Ultrason görüntüsü felan vermedi 😇