Yeniannee29 Merhaba kizkar 17+3um şuan da sağlık ocağı tetanoz için çağırdı doktoruma sormaya gerek var mu doğrusu nedir olmalı miyim şuan
Merveonay Yeniannee29 son 5 yıl içinde olduysan tek doz yeterli diyorlar ben 2.5 yıl önce doğum yaptım doktorum tek doz 24. Haftada yeter dedi hatta bugün oldum onuda canım önemli tabi doğumda falan enfeksiyon kapmamak İçin genede doktoruna danışabilirsiniz ben ilk gebeliğimde 2 doz vurulmuştum
Yeniannee29 Aradım şimdi hastaneyi arkadaşlar dönüş bekliyorum çünkü 3 hafta sonra ayrıntılı ultraisnumuz var belki beklemen gerek diyebilir sormadigimiz için de yanlış olmasını istmemm
Yeniannee29 Merveonay benim zaten olmam gerekiyor ama yine de doktora sormadan haftaya göre olmak istemedim belki 20. Haftayı önerir bilemediğim için