Kızlar şuan okuduğunuz kitap var mı? Varsa ne okuyorsunuz? Uzuuuun bir aradan sonra geçen gün ard arda kitap bitirdim. İlki Sabahattin Ali - Kürk mantolu madonna diğeri Gülseren Budayıcıoğlu - Madalyonun içi. Şimdi de yine Gülseren Budayıcıoğlu’ndan - Kral kaybederse’yi okuyorum. Çok güzel kitaplar. Kesinlikle tavsiye ederim 😊 Sizinde tavsiye edebileceğiniz kitaplar var mı?