mrvcl9 1prenses_annesii üstteki değer 180 e çıkmıştı benim son kontrolde hazırlıksız sezeryana aldı doktor 37 günlük olduk bile :) Allah hayırlı doğumlar versin inşallah canım
Mirayinannesii Bebeğin kalp atışları cok güzelde sizde biraz sancı cıkmıs 40üstü olanlar sancı,doktorunuz ne dedi?
1prenses_annesii Mirayinannesii simdilik bisey demedi ama temizlik iliski vs hepsi yasak en azindan bir iki hafta daha icerde dursun dedi
1prenses_annesii Mirayinannesii başi kanala çok yakin hatta biraz girmis dedi bide🙂35+2 deyiz korkmali miyim sevinmeli miyim bilemedim😄
Mirayinannesii 1prenses_annesii korkmayın 36dan sonra doğum normal sayılıyor zaten :) sağlıkla gelsinler biraz dinlenin doktorun dediği gibi :)
1prenses_annesii mrvcl9 amin çok teşekkür ederim yaa bana da normal doğum görünüyor dedi ama bakalim nasil gelecek😄
Deniz2961 Anneoluyorummmm sanciniz sizinde yok ama kalp atisrniz 150 ustune çıkmış. Bazen heycanlandnz fln mi 😂
1prenses_annesii Mirayinannesii çok teşekkürler yaa 2150 gr çıktı da sanırım biraz daha kilo alması için daha tutmak istiyor