melekzehra İyi günler kızlar kaynanam 62 yaşında eşinden boşanmış dul köyde 2 göz evi var orada kalıyor hiçbir geliri durumu yok devlet destek veriyor TOKİ’ye yazılsa çıkar mı emeklik gibi bi durumu yok