Nur92 yok canım ben 25 haftamın içindeyken yaptırdım ama bi sorun görmediyse neden yaptırıyosun ki yani bence gerek yok sen doktorunla tekrar görüş biraz maliyetli olabilir eko bende devlet hastanesinde yaptırmıştım allahtan iyi doktora denk geldim bebeğin gelişimi organları falan normalse ne bilim yaptır demesi tuhaf ama sen bilirsin😊