Zuzu-54 Ben de meryem hanıma gidiyorum, çok memnunum tatlı bir insan, bir de hamiyet hanım var, ikisi yakın zamanda başladılar adatıp’ta. O da işinde çok başarılı bir hekim, onu da tavsiye ederim. Adatıp’tan ayrılan kendi kliniğini açan 3-4 popüler doktor oldu son zamanlarda, Meryem hanım da onlardan sonra, şu an kısa sürede hastanenin en popüleri oldu. Bunun dezavantajı da randevu bulmanın zor olması oluyor, birkaç kere sıkıntı yaşadım bu konuda. Ben sona geldim, doğumu bekliyorum artık ama yeni bir sürece başlayacak olsam, sadece daha az yoğun olduğu için Hamiyet hanımı seçebilirdim. Çünkü işini çok titizlikle yapan biri, hem duydum hem şahit oldum birkaç kere bu duruma.