Tugrasmom benimde doktorum bebeğimde hiç bi sıkıntı olmamasına rağmen teşekküllü hastane araştır diyip durdu. Sadece 104 kiloyum toplamda 14 kilo aldım 35 haftalığım. Bana obezsin dikkat etmiyosun burda doğuramazsın gibi şeyler söyledi. Bulunduğum şehirde yenidoğan ünitesi yok ilde var. Bende doktrumu değiştirdim dedim böyle böyle dedi bana. Hayır riskli bi durumu yok bebeğin o korkmuş bence seni doğurtmaya dedi. Doğum normal oluraa zaten ebe giriyo devlette ebelerlede tanıştım oyüzden içim rahat. Bi de yani isterse dünyanın en iyi doktoru olsun ben yine aynı sancıyı çekicem yine ben doğurcam. Ebeler daha tecrübeli bana daha güvem verdiler ondan doktoru çok önemsemiyorum. Ama tabi sezeryan durumu olursa özelde çok iyi bi doktor var ona gideceğim