Mnurckc Kızlar 6 aylık bebeğim var korunuyoruz ama iki gündür bulantı ve baş dönmem vardı şimdi beta baktırdım 0,155 çıkmış biliyorum çok düşük bir değer ama bebeğime hamileyken de ilk zamanlar test yaptığımda 0,14 ten başlamıştı benim gibi beta hcg si düşük olup sonradan hamile olduğunu öğrenen var mı
svmeybgl Mnurckc eee siz kendiniz ilk bebeğimizde öyleymişsiniz. Biraz daha bekleyip testi tekrarlamasınız 😊
pamuk_anne Mnurckc gecikme var mı yok mu onu bile yazmamışsıniz :) sadece bu tip belirtiler ile gebelik tespit edilemez, değer zaten oldukça düşük.
Mnurckc Zaten normalde de düzensiz adet görüyorum Doğumdan 40 gün sonra da başladım adet görmeye.benim gibi betası düşük olup sonradan gebe kalan var mı öğrenmek istedim
Mnurckc Sonuç geldi hamile değilmişim beta hcg tekrar düşüşe geçti öyle rahatladım ki eğer olsaydı iki bebekle bir başıma napardım hiç bilmiyorum