Arkadaşlar bilen bilir zaten diğer postlarimdan şuan doktordan dönüyorum doktor kanamanın yumurtlama kanaması olduğunu söyledi rahmin tertemiz yumurtalarin hala çok sağlıklı dedi. Sol yumurtamin buzusup kendini rahme doğru bıraktığını da söyledi şimdi o yumurta döllenmiş olabilir mi sizce. Yani bu bırakılan yumurtada hamilelik var mıdır ayy çok heyecanlıyim 9 mart beklenen adet tarihim