Findikynk ben 100kilo hamile kaldım ikiz gebeyim 10.haftamda şeker yüklemesi yapıldı ve gebelik şekeri çıktı şimdi 18+3üm 90kiloydum iki hafta önce bu hafta daha kontrole gidemedim gidince tartılcam herkes biraz daha verdin diyor bakalım yani anlayacağın 10.haftamdan beri diyet yapıyorum her şey çok güzel ilerliyor ne bebeklerde ne bende sıkıntı yok çok şükür inşallah böyle de devam eder sen takma kafana kiloyu her şeyi yapıyorsun bebeklerin için