Melisayaren 36+4 haftalığım bugün sol bacağımda bi ağrı belim ağrıyor bide sürekli gazım ve büyük abdestim varmış gibi bi sancı var doğum olabilir mi
ebru_yldrm Melisayaren canım doğum sancısı daha farklı oluyor gaz sancısı olabilir ama istersen yine de bi git hastaneye nst ye bağlarlar 🌸
annekuzucum Melisayaren dr bana 15 dk da Br düzenli kasılma olursa gel dedi bende karnım sırtım gazm var ama artmıyor ağrı geçiyor. Doğum olsa ağrılar geçmez ve artarmış