Dryackgz Kızlar 37+1 günlük hamileyim lavaboya gittim çamaşırımda pembemsi yoğun bi akıntı bu diğerlerinden çok farklı açık pembe gibi ama baya yoğundu ondan sonra hafif adet sancıları gibi ağrılar girmeye başladı psikolojikmen mi acaba🤣 inşallah bebeğim gelmeye hazırlanıyodue haftasında doğar🙏🏻
eti Dryackgz nisan gelmis belli ki. Ama zaten 37. Hafta iyi bir zamanlama. Sancilarinizi takip edin. Her sey olabilir her an:) bi avazda insallah darisi basima. 36+5 iz.
Dryackgz eti inşallah canım artık gerçekten doğurmak istiyorum sancılar normal bi seyirde ilerliyo şuan allah bi avazda doğurmayı nasip etsin hepimize🙏🏻💙
Dryackgz Damla6606 şimdi kaç haftalıksın canım ben çok heyecanlandım hem korku hem sevinç umarım fazla beklemem🤗
Dryackgz Damla6606 Anladım canım bende hurma yemeğe başladım bi kaç gündür sonra baya hareket halindeyim sürekli temizlik falan yaptım belki bunlarda etki etmiştir hayırlısı hepimiz için vakti saati gelince doğar bebişler allah yardımcın olsun🙏🏻💙
Ntcrhn Kızlar birşey soracagim benimde 2 cm acilmam var ve bi hafta önce gelmeye çalıştı bizimki engellediler bizde 37+1 iz ama bugün alttan muayene olduğum için mi anlamadim bildiğiniz adet olur gibi gün boyu kan geldi doktora söyledik nst de de sanci gözüküyor doğumu bekleyeceğiz dedi eve gönderdi acaba eli kulağında midir hemen gelir mi kuzum 🤔😊
Dryackgz Ntcrhn canım benimde nişanım geldiğinden beri devam ediyo 1 saatı geçti sanırım normal adet ağrıları gibi ağrılarım var bi anda ağrı giriyo kalkıyorum bakıyorum yine gelmiş pembe akıntı.