Bende silik olduğu için acaba hamile değil miyim diye düşünmüştüm, ama daha önceki yaptığım gebelik testlerinde silik bi çizgi bile oluşmamıştı o açıdan da çok mutlu olmuştum :) testi erken yaptığımız için çizgi silik çıkıyo. Kanda beta hcg daha belirgin olurken idrarda yükselmesi zaman alıyor :)