Selam Arkadaşlar Yarın itibari ile 41+1 haftalık oluyorum Hastane randevum var Ankara şehir hastanesi ne gidiyorum sizce yatış verirler mi yoksa bekletirler mi bı kaç gün daha sancım çok küçük küçük çıkıyordu nst de ama yarın ne olur bilmiyorum tabi 🤰