Yaseminn2 Merhaba arkadaşlar suanda 37 haftalik gebeyim, doktorum 38 haftalik doktor kontorulunde alttan bakacagiz dedi, 38 hafta da alttan muayene olmak normal midir? Bilgilerinizi paylasirsaniz sevinirim.
dlrglnc Yaseminn2 Biz 35 haftalığız henüz olmadım ama , çatı muayenesi yapıyor buda gayet normal bi durum .
Aslylmz 37 den sonra yapıyorlar benimki 37+1 de oldu. Normal doguma uygunmu çatın diye bakılıyor. Normal birşey yani
Aslylmz Aysenurbelinay o zaman çatı kontrolü için yapmazlar muhtemelen açıklık varmı diye bakması gerekirse falan bakar en fazla