Nurtendurmazz ben 4 baby aldım civilden kabin boy bana yeterli çünkü puseti arkadaşım verecek. Kabin sistem olup pusetli takım varsa düşünürdüm de. Ama yoksa (bilmiyorum) sırf takım olsun diye travel almazdım. Çok hantal ve çok yer kalplıyrlar. Arabanın arkası komple doluyor. Benim arabam suv ve geniş bagaj olmasına rağmen çok fazla yer kapladığı için hiç düşünmedim tek elle kapanıp aşılması da büyük kolaylık kabinlerin. Baston alıp memnun olan da şok var ama bebek oturana kadar bilemiyormuş. Öncesi için yine başka şey düşünmek zorunda kalıyorsun. Ve hep oturuyor sanırım. Yatmıyor.